.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندرگیلان:اساس انتخابات راي ملت است

معاون سياسي ـ امنيتي استاندار‌ گيلان گفت: انتخابات متعلق به گروه خاصي نيست بلكه به مردم تعلق دارد و اساس آن راي مردم است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، غلامعلي رضواني در جمع مديران استان به برگزاري انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري در استان اشاره كرد و افزود: در مدت 30 سال از انقلاب انتخابات زيادي در كشور برگزار شد و اين دوره بايد با شكوه هر چه تمام‌تر انجام شود.
وي با بيان اينكه زمينه مشاركت حداكثري مردم بايد در انتخابات فراهم شود، تصريح كرد: در انتخابات مجلس هشتم حضور مردم 15 درصد نسبت به انتخابات مجلس هفتم بيشتر بود و در انتخابات آينده بايد اين حضور، حداكثري باشد.
رضواني با بيان اينكه انتخابات متعلق به مردم است، اظهار داشت: اساس انتخابات، راي مردم است همانگونه كه طي اين 30 سال راي مردم تعيين‌كننده بود.
معاون سياسي ـ امنيتي استاندار‌ گيلان با اشاره به نقطه نظرات برخي افراد در مورد انتخابات بيان داشت: افرادي انتخابات را زير سئوال مي‌برند در حالي كه انتخابات مربوط به گروه‌ها نيست بلكه به مردم تعلق دارد.
وي با اشاره به امكانات مورد نياز براي برگزاري انتخابات در استان خاطرنشان كرد: براي برگزاري انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري به 2 هزار و 500 رايانه نياز داريم كه 2 هزار دستگاه آن تامين مي‌شود و 500 دستگاه رايانه را تقاضا خواهيم كرد.
رضواني با اشاره به اينكه قانون انتخابات رياست جمهوري تغييري نيافته است، افزود: براي برگزاري بهتر و با شكوه انتخابات نيازمند هماهنگي همه مديران دستگاه‌هاي اجرايي هستيم.
نماينده مردم رودسر و املش در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه به بحث الگوي مصرف اشاره كرد و گفت: هدفمند كردن يارانه‌ها يك بخش از الگوي مصرف است.
اسدالله عباسي مصرف انرژي را بي‌رويه خواند و تصريح كرد: بايد تغيير الگوي مصرف در اولويت برنامه‌هاي مسئولان، مديران و مردم باشد.
وي در ادامه خواستار اجراي مصوبات دولت در بحث چاي شد و اظهار داشت: احياي سازمان چاي و تعيين متولي آن از مصوبات دولت است كه بايد اجرايي شود.
عباسي افزود: با اجراي اين مصوبات مي‌توانيم كارخانه‌ها را براي بهره‌برداري چاي آماده كنيم.
نماينده مردم رودسر و املش در مجلس در بحث انتخابات اذعان داشت: بايد فضاي انتخابات طوري فراهم شود كه حضور حداكثري مردم را داشته باشيم.
وي بيان داشت: گيلان به لحاظ فرهنگي، سياسي و اجتماعي در جايگاهي قرار دارد كه مي‌طلبد بستري مناسب براي حضور آرام مردم در انتخابات فراهم شود.
نماينده مردم رودبار در مجلس شوراي اسلامي نيز ارائه راهكارهايي براي برطرف كردن مشكلات را امري ضروري خواند و گفت: مديران در تلاش هستند تا از توان يكديگر بهره‌مند شوند.
صمد مرعشي بحث اصلاح الگوي مصرف را امري جدي خواند و بر ضرورت برنامه‌ريزي براي آن تاكيد كرد.
وي گفت: اجرا و عملي كردن دستورات نبايد در حد يك شعار باقي بماند بلكه بايد بسترسازي مناسب در افكار عمومي وجود داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.